21 October 2013

Pink Christmas card

Norsk tekst under den engelske


Ok. Must admit that making pink Christmas card is something I only can make in October. As December is getting closer it's just too weird. Christmas should be green, red, gold or silver. A bit of purple or black can also do wonders. But PINK? 
Reminds me of the 1980's when they where trying to sell pink Christmas decorations here in Norway and everyone where painting their walls in pastel colors. I don't think they sold much of the pink stuff.
But who knows? If I continue making these I might get used to pink as Christmas is aproching. 
   
♥   ♥   ♥

Må bare innrømme at RÅZA julekort er noe jeg bare kan komme unna med i Oktober. Innen Desember er her så føles det bare.. merkelig! Julen bør være rød, grønn, gull og sølv. Kan endog godta lilla og sort (julekortmessig). Men RÅZA?
Det minner meg om åttitallet hvor man solgte rosa julepynt og kuler i butikkene og alle malte veggene sine i pastellfarger. Tror ikke butikkene solgte så veldig mange rosa julekuler!
Men hvem vet? Innen Desember er her så er det mulig jeg har blitt vant til rosa jul?

1 comment:

  1. Jeg var faktisk en av dem som kjøpte rosa julekuler den gangen, var virkelig fint sammen med hvitt sølv og rødt :) Herlig julekort, selv i utradisjonelle farver :)
    Jeg er nok litt tradisjonell jeg også, pynter stort sett nå med skikkelige julefarver. Husker du for noen år siden da julen skulle være svart! Der går altså grensa :)

    Ha en fin kveld, snuppa :) Klem fra meg i nord :)

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!