24 October 2013

Less is more challenge: Tree

Norsk tekst under den engelske.


I decided to join the challenge over at "Less is More". This week the challenge was to make something with a tree, and of course something  clean and simple. I am also joining in at "Keep it simple"
Well, it can't possibly be more clean and simple from me than this. It was fun making it and I just had to put some BLING on it. It still is quite clean and simple with those 5 "blings". Or? What inspired me to make this is actually the tree stamp. I have had it for a long time and never used it. But as I am trying to figure out where my cardmaking is going since I am totally fed up of vintage/chabby chic I  figured out that I would try to make something of that stamp. And here is the result!


♥   ♥   ♥

Jeg forsøker meg på utfordringen på "Less is More" denne uken som er "tre".Jeg deltar også på "Keep it simple".  Det kan umulig bli mer minimalistisk enn dette, så sant jeg ikke fjerner de fem "blingene" og de to panelene da. Men selv med fem blinger så er det veldig rent mener nå jeg. Det som inspirerte meg til dette kortet er tre-stemplet som jeg har hatt en stund uten helt å finne ut hva jeg skal gjøre med det. Men i dag klaffet det.

4 comments:

  1. Good morning, Tonje ~ your warm comment on my whimsical tree post (thank you so, so much!) brought me for a visit to yours and WOW!! Your card here for Less is More isgorgeous! Your tree is decorated with just the perfect amount of bling - pretty and eye-catching!!
    c

    ReplyDelete
  2. Flott kort, Tonje! Fin stämpel ocj jag tycker om blingene också! Jag ville lämna min kommentar på svenska -du förstår mig säkert och jag tycker om att öva mitt svenska. :) Jag måste göra en liten tur i din blog -CAS och vintage är mina favoriter. Ha en fin dag!

    ReplyDelete
  3. What a fabulous card. I love all the touches of bling on this gorgeous tree!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    ReplyDelete
  4. Simple, classy and stunning!

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!