23 October 2013

Christmas ornament


Norsk tekst er under den engelske.



The weather today was PERFECT for crafting, No one in their right mind would go outside unless it was absolutely necessary. At least that is what I was telling myself, giving myself a great excuse for staying locked up in my craft room for several hours.

I more or less promised myself not to do anything vintage as long as I lived. Well, I broke that promise today making this vintage Christmas ornament from Tim Hotz' die, but I really think it turned out quite cute didn't it? I'm going to make a whole lot more of these in different styles.


♥   ♥   ♥

Været i dag har vært så forskrekkelig dårlig at det er verdens beste unnskyldning for å  sitte inne og være kreativ i stedet for å bevege seg utendørs.

Jeg mer eller mindre lovte meg selv at jeg aldri skulle lage noe mer vintage så lenge jeg levde. Men en vane er vond å vende så her er det jaggu en vintage juletre pynt! Diesen er fra Tim Holtz og den er jo uhyre lett å lage. Sikkert enda lettere hvis jeg hadde hatt en lang plattform till Cuttlebugen! Nå må jeg sveive den ut i flere omganger! Men det ble jo litt nusselig da. Så jeg må lage en haug til. I ymse varianter og stiler!

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!