16 October 2013

Autumn blog cleaning


Time to dust off the blog, make a new design on it and hopefully begin blogging again. I am just so incredible fed off all the vintage/shabby chic style everywhere, including my old blog, every interior design shop, magazines etc so I made a 180 degree turn and wiped it all away. The great  not so great thing is that my entire hobby room is overflowing with vintage paper roses, shabby chic papers and embellishments so I probably have to continue making those vintage cards for the entire rest of my life if I am going to get rid of it all!

If I get to the point that I want to make card again that is...

The blog is form now on going to be about everything I could possibly want to blog about. And that might be a lot since i just love interior design, fashion, make up, photography, exercising, cooking and baking, dancing, crafting, family, nature, travelling etc.

♥   ♥   ♥

Da er det høstrengjøring i bloggen og forhåpentligvis forsøke å blogge igjen. Jeg er så utrolig drittlei alt som heter vintage og shabby chic at jeg nesten kan dø på meg. Det er jo over alt, i hvert eneste hjem, interiørbutikk og i min gamle blog. Så bort med det! Desverre er jo hele hobbyrommet mitt fyllt til randen med vintage papirroser, ark og duppeditter så jeg må nok pent fortsette å lage vintage kort til jeg dør eller spyr. Hva enn som kommer først... 

Det vil si hvis jeg noensinne kommer til det punktet at jeg finner tilbake til kortlager genene mine.

Fra nå av så kommer denne bloggen til å være om det aller, aller meste som opptar meg og det er temmelig mye. Alt fra mote og interiør og design til mote, make up, foto, trening, mat og kaker, dansing, hobby, familie, turer og reiser.

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!