07 November 2012

Villa perlesukker - min favoritt kakeblogg




Det er mange flotte kakeblogger ute på nettet men jeg har funnet min favoritt og det er Villa Perlesukker.
Hun lager de utroligste søte kreasjoner, og deler villig med seg av all sin kunnskap som gjør at selv en amatør som meg får lyst til å prøve meg! Fordi hun forklarer så flott hvordan man skal gjøre det så lykkes man faktisk også! Jeg anbefaler å kikke en tur innom bloggen hennes og bli inspirert!

My favourite cakeblog amongst all of them are Villa Perlesukker. The blog is in Norwegian but you can easily find pictures to inspire you to create sweet wonders. And why not  use the colors  on the cake to inspire you to make your next card? Drop by and see what incredible sweet creations she is making.

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!