01 November 2012

Clean and crips design



I'm back again! After being away from blogging more or less for a year or more due to my wedding,  I am finally getting some normality back into my life.  I hope to breathe some life into my blog too, and hopefully also get around and comment on your blogs!

I made these cards to the challenge on "Less is more". We where given a sketch to follow and so I did. I love the sketch and I have allready made 17 cards to that sketch, both birthday cards and Christmascards. I am so totally in love with clean, crisp designs right now! I used Cuttlebug embossingfolders and some bling. I used different textures on the cardstock to get the card more interesting. The birthday card is on shiny white cardstock and the Christmascard is silver (does not photograph well...).

Tilbake igjen! Etter mer enn et års pause på grunn av bryllupsplanlegging kan jeg nå kaste meg over kreativiteten igjen! Jeg er med på utfordringen i "Less is more" hvor vi ble gitt en sketch vi skulle følge.  Jeg synes denne sketchen er så flott, har brukt den veldig mange ganger før også så det var bare å boltre seg i farger og linjer for å lage kort av det. Det ble faktisk 17 kort med samme design!

For å gjøre kortet litt mere interessant har jeg limt på litt bling og jeg har også brukt kartong med ulik tekstur. Det øverste kortet er på hvit glossy og det nederste er sølv skinnende kartong.

3 comments:

  1. Very nice your two cards ... Look forward to more projects from you :-)

    ReplyDelete
  2. Enkle, rene, pene kort! Godt du er tilbake :)

    Klem fra nord!

    ReplyDelete
  3. I'm delighted that you love the sketch!
    Seventeen cards already...wonderful!
    These two are terrific.
    Thanks so much
    Chrissie
    Less is More

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!