05 December 2011

Vintage



I just had to make this card. I was rumbling through some drawers in my craftroom and suddenly this backgroundpaper and image appeared, and since I (like everyone else) has got too many roses lying about I added some flowers, pearls and leaves. I am entering the Fab'n Funky Challenge with this card.
 . . . . . . . . .
Jeg måtte jo bare lage dette kortet, for da jeg rotet igjennom noen skuffer på rommet mitt så dukket plutselig bakgrunnen og motivet opp. Siden jeg, som alle andre, har for mange roser liggende å slenge måtte jeg lime på noen av dem også, noen perler og annet stæsj. Jeg er med i Fab'n Funky Challenge med dette kortet.

2 comments:

  1. Great card, super image and papers. Thanks for joining our challenge at Fab ‘n’ Funky this week.

    Pat xx

    ReplyDelete
  2. Paper crafting drawing look so creative and decorative.I like this cards so much .Baby look so cute and sweet.

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!