05 December 2011

Kondolansekort


Om my quest to simplicity I decided to make a really clean but elegant  condolences card. The text is my own design and says "Our thoughts are with you".
. . . . . .
På min reise for å finne enkeltheten tilbake har jeg laget dette kondolansekortet. Teksten er min egen. Jeg deltar på utfordring til Papirdokkene med dette under temaet: Svart og hvitt. Jeg går ut ifra at reglene er de samme som når det er f.eks. blått og hvitt, at man kan bruke alle avskygninger av blått, så jeg har brukt en avskygning av svart, nemlig grått. Fuglen er stemplet med svart på et annet papir først så det som er på kortet er kun restfargen av den svarte stempelfargen som da blir grå.

4 comments:

  1. Enkelt, men utrolig vakkert kort.
    Takk for at du deler med oss hos Papirdokkene.

    Klem :o)

    ReplyDelete
  2. Må si meg helt enig med Gro her.....Enkelt men dog så vakkert kort!

    Takk for at du scrapper med oss Papirdokker

    Smil fra Anne:)

    ReplyDelete
  3. Det var et flott kort!

    Smil fra Sandra:)

    ReplyDelete
  4. This cards look so simple and beautiful.Black color background look so beautiful.It look so stylist.

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!