01 December 2011

1. December


It is the 1st of December and we are "blessed" with the worst weather EVER! It's raining sideways, blowing like crazy and at times it feels like the house is going to fall apart as I can feel the wind hitting against the walls. It is really a good excuse for staying inside and doing some crafting.

Here is a simple Christmascard I made. I wanted something clean and simple as I am planning to produce a great number of them, also because some part of me is quite fed up with cards with tons of things on them. (But not so much as I now and then have to make them anyway!)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
I dag er det den 1. Desember og været ute gir tillatelse til å krype ned i hobbyrommet og holde seg innendørs. Det blåser på kryss og tvers og regner ovenifra og ned og nedenifra og opp og det føles som om huset skal ramle sammen i noen av vindkastene. 


Dagens kort er et enkelt julekort i rødt og lyseblått. Jeg ønsket å lage noe enkelt og rent i og med at jeg skal masseprodusere litt, samtidig som jeg begynner å bli nokså møkk lei overfyllte maksimalistiske kort. Men ikke så lei at jeg av og til må lage slike kort likevel.

1 comment:

  1. Fint kort Tonje. Har faktisk laget julekort i lyseblått og rødt selv i dag.

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!