26 November 2011

Winter is here - Christmas is around the corner


December is right around the corner and winter have allready had a grip on us for weeks. But there is not any snow yet. Much to my delight, but to my youngest daughters dispear.

Today I put up the first Christmas decorations in our house. Lit the insence and baked both  bananabread and cupcakes so the whole house smelled delightful!

I do not have any cards for you today. There is far too much to do on other areas in life right now. So I leave you with this photograph I took in December a couple of years ago outside our summer cottage. Winter is cold. But it can be really beautiful as well.


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Det er like før vi blar om kalenderen til December og det er snart første advent. I dag plukket jeg frem de første juletingene våre og begynte forsiktig å pynte til jul. Det var adventskalendere, adventslysestaker og adventsstjerner som henger i alle etasjer i huset vårt. Så bakte jeg bananbrød og cupcakes og tente kongerøkelsen så da duften hele huset herlig!

Det er ikke noe kort å vise frem i dag. Det er alt for mye som foregår på andre arenaer i livet mitt nå, så jeg etterlater meg heller dette fotografiet jeg tok nede på hytta den Desember dag for noen år tilbake. Vinteren er kald men den kan være veldig vakker også!

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!