10 November 2011

More christmas tags - Flere julemerkelapper



I do not seem to find the peace to create  things that take a long time right now, so I have landed on Christmastags. They are fast, easy and I need them for Christmas anyway!
This tag is made from a heart from Accucut. I covered it with some paper, distressed it with vintage photo from Ranger Ink. I added a doily and a snowflake from Cuttlebug, a smaller snowflake from Martha Stewart and som bling in the center.

Jeg finner ikke ro i sjelen til å sette meg ned å lage store prosjekter for tiden, så jeg har landet på å lage til og fra lapper, for jeg trenger jo dem likevel. Disse står nå utstilt på Minnehjørnet. Hjertet er stanset ut med Accucut dies hos Minnehjørnet. Jeg dekket den med papir, distresset kantene og la på en kaffeserviett jeg har stanset ut.Snøkrystallen er fra Cuttlebug og den mindre snøkrystallen fra Martha Steward. Litt bling i midten og så er den ferdig!
This is a tag that can be used for any occation really. It is not really christmassy. I painted the heart in vintage white acrylic color, distressed the edges. The heart and wings are from  Tim Holtz dies, the stamped swirls are from Stempelglede.

Denne tagen er ikke videre julete så den kan brukes til alle årstider. Vingene og hjertet er fra Tim Holtz sine dies. Jeg har malt hjertet i antikk hvit akrylmaling. Kantene er distressed og stemplet med swirl stemplet fra Stempelglede.
I covered the heart with some paper, stamped and embossed snowflakes in cobber and stamped some swirls from Stempelglede along the edge of the heart.

Hjertet er fra Accut dies, den er dekket med papir fra Minnehjørnet, distresset langs kantene med Vintage Photo fra Ranger Ink, swirl fra Stempelglede og julestjernene er fra et sted jeg er for lat å gå ned å sjekke akkurat nå. (haha!) og de er embossed med kobber farge. Det er limt på perler i midten av snøkrystallen.
The back of the tag. Distressed the edges and stamped the edges with a swirl stamp form Stempelglede.
"to" and "from" stamp in Norwegian.

Baksiden er distresset langs kanten og stemplet med swirl fra Stempelglede. Til og fra-stempel fra Panduro.

3 comments:

  1. Så utrolig flotte pakkelapper du har laget, Tonje :-)

    ReplyDelete
  2. Så nydelige tag'er du har lagd Tonje!

    ReplyDelete
  3. Disse tag'ene var kjempefine. Hvor stor en denne hjertedies'n som du har brukt? Mon tro om den er å oppdrive nå, eller vet du noe om den er gammel?
    Mye fint i bloggen din, så her vil jeg gjerne titte innom oftere, så derfor tillater jeg å legge med som følger.
    Ha en fin kveld.
    Venke

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!