19 November 2011

Hearts - Hjerter



I have sewn some Christmashearts to hang on the doorhandles. I used a stamp to stamp with dye ink on the material and the stamps says "Merry Christmas" in Norwegian. I wanted to get that vintage shabby look and hopefully they will be hanging on the doors in my house when December arrives.
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
Jeg har sydd noen julehjerter i en shabby vintage stil til å ha på dørhåndtakene i huset til jul. Jeg stemplet stoffet i dye ink og stemplet er fra et eller annet sted, husker ikke hvor. Skal vel lage noen flere, da jeg ikke er hundre prosent fornøyd med disse. Ofte må jeg jobbe meg til litt for å få til noe jeg er fornøyd med, men imens kan jeg jo vise frem disse hvis andre har lyst å sy noe lignende.

2 comments:

  1. HERLIGE ♥
    Kan ikke skjønne at du ikke er fornøyd med disse...

    -Helle-

    ReplyDelete
  2. Kjempefine julete hjerter! Skikkelig fine! Hilsen Line

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!