17 November 2011

Christmastags - Julemerkelapper



I bought a Marianne Design createables the other day, the one to make roses from and just had to run down to my crafting room and try it out. I love how the roses came out and I will surely use this often!

I found the tags in a shop in Denmark after Christmas last year. I think they cost med about one dollar for twenty and I am happy to finally make something of them since I bought a huge amount !


♥ ♥ ♥ ♥ 


Jeg kjøpte Marianne Design creatables "rose" diesen her om dagen og måtte jo bare teste den ut. Jeg synes rosene er utrolig kule og denne kommer nok til å bli brukt ofte!


Merkelappene fant jeg i Danmark etter jul i fjor og de var slengt i en tilbudskasse og kostet fem kroner for tyve, så jeg er storfornøyd iover å endelig lage noen av dem siden jeg kjøpte så mange av dem!

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!