19 August 2011

Vintage kort





Da er sommeren på hell og det er på tide å finne frem kreativiteten som har ligget i dvale hele sommeren. Det ble et vintage kort da jeg måtte prøve min nye Doily dies, noen nye blomster og dette nydelige bakgrunnsarket jeg fant på Minnehjørnet.


Summer is comming to an end, it feels like that with the cold rainy day we're having today. It is time to find my creativity which has been on holyday for such a long time and I had to try out my new Doily dies, some new flowers and this gorgeous paper I found at Minnehjørnet yesterday!
- Posted using BlogPress from my iPhone4

2 comments:

  1. Et nydelig kort, Tonje!
    Så gjennomført og delikat:) farger,bilde,pynting i det hele tatt LEKKERT ♥ diesen din var forresten kjempelekker og de rosebladene var utrolig flotte:)
    likte dette veldig godt:)))
    Ellers håper jeg alt står bra til.. forstår at dere har et bryllup å planlegge..♥ spennende...

    Ønsker deg og dine en flott dag!
    klem fra Heidi:)

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!