27 June 2011

Maia's mobile cover


I figured out that our mobile phones needed some cover from the heat and sand in Greece so I started off making a mobile cover that actually was ment to be for my iPhone, but it turned out too small and I don't even know how since I measured so accurately. Luckily my nine year old had a smaller phone than me, so it fittet hers perfectly! There is a small pocket on the front that she can put her earphones in. If you would like to know how I made it, you have to go to Vanella, she has an excellent tutorial on how to make these.

Jeg tenkte av våre mobiltelefoner trengte litt beskyttelse fra sand og sol i Hellas, så jeg begynte å sy det som skulle bli en beskyttelse for min iPhone, men så ble den jaggu for liten gitt! Og jeg som tok så nøyaktige mål og la til rommelig sømmonn da. Det var jo derfor flaks at minstemanns telefon passet perfekt i denne her! Det er en liten lomme foran til øreplugger eller annet rusk. Hvis du vil vite hvordan du lager denne så ta deg en tur til Vanella som viser deg hvordan!



Snuppeline

2 comments:

  1. Der var alt normalt igjen :) Har plagdes sånn med at det har vært grått de gangene jeg har vært her.

    Antar Maia er kjempefornøyd med denne, den ble skikkelig fin og kul :) Stoffet var bare helt knall!

    Stor klem fra meg her oppe :)

    ReplyDelete
  2. Stilig!
    Flott idè ;0)

    Klem

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!