27 June 2011

iPhone cover


I just had to make a mobile cover for my iPhone in this fun material. It is really easy, see last post for more information on how to make it! The button is just for decoration and has no pupose. My iPhone is now dressed for vacation!

Jeg måtte jo lage et mobiltrekk til meg selv med dette gøyale stoffet. Det er svært enkelt og hvis du ser forrige innlegg så ligger linken til hvordan du gjør det der! Knappen er kun for pynt og har ingen funksjon. Nå er i alle fall mobilen min kledd og rede til å ha ferie!

Image and video hosting by TinyPic

5 comments:

  1. Så flotte mobil-vesker! Hærlige friske farger -stilig ugle mønster:))
    Klem, T

    ReplyDelete
  2. Kjempetøff mobilveske, likte både farger og design. Lagde noe lignende med et tantebarn for noen helger siden, kommer snart på bloggen min (ting tar tid). Ha en fin dag! Ann Elisabeth

    ReplyDelete
  3. Du er fabelaktig til å lage kort, men jeg visste ikke at du kunne sy! Så flink du er!

    ReplyDelete
  4. stoffet er jo bare så søtt! flotte mobilvesker du lager.

    ReplyDelete
  5. Hei. Kjempefine mobilvesker du lager :-)Flotte farger..

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!