25 February 2011

World record


This has to be sort of a world record in cardmaking for me. Two cards in such a short time! Wow! Things are comming back to me now, both the mojo and the creativity. Today er're going to Oslo to feel some of the world championship feeling. We have to see the ice sculptures and will probably do some Geocaching too. and then a relaxing weekend!

Dette må jo være en slags verdensrekord i kortlaging for min del. To kort på så kort tid! Ikke verst. Men jeg kjenner at både energi og kreativitet er på vei tilbake. Vi har tenkt oss en tur inn til Oslo i dag for å kjenne litt på Vm stemningen der og se isskulpturene også. Og det blir vel litt geocaching også vil jeg tro.
Image and video hosting by TinyPic

8 comments:

  1. Nydelig kort Tonje!
    Ha en fin helg!
    Klem

    ReplyDelete
  2. Hei Tonje nydelig kort du har laget.
    Ps. Det er et grått slør over bloggen din så det er vanskelig og kunne skrive no til deg..dette har vert lenge er dette noe du er klar over. Denne gang kom det etter at eg hadde klikket på komentarboksen.Ha en fin helg. Mvh..Anna.

    ReplyDelete
  3. Anonymous1/3/11 12:00

    Så flott kort!

    ReplyDelete
  4. Anonymous1/3/11 12:04

    Kjemperomantisk og vakkert kort. klem fra Lene

    ReplyDelete
  5. Så vakkert min venn ♥

    Klem fra Heidi

    ReplyDelete
  6. Det er ikke kvantitet som teller men kvalitet!

    Spiller ingen rolle om de ikke kommer som perler på snor, men utrolig lekre var de, disse to kortene.

    ReplyDelete
  7. Hærlig kort:)) Fikk du med deg 5 mila?? :)
    Go klem, Tove

    ReplyDelete
  8. Anonymous13/3/11 21:15

    Hei,
    veldig lenge siden, men nå fant jeg tilfeldigvis bloggen din:) Bare lekkert så langt øyet kan se!! Du lager fremdeles de vakreste kort:) Lite kortlaging med meg for tiden.... Kom på at dere ferierer på en gresk øy, og så lurer jeg på om det er for tidlig å reise dit siste uken i mai?? Hvis en vil vil ha sol og varme altså? Hvis du har mail-adr. kunne jeg sende deg en mail.

    Klem Maj

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!