02 December 2010

Vinposer- Bottlebags Arrive with style

Bottlebags for winebottles instead of horrible plasticbags. Arrive in style with these bags when you are going to your next party, or give a winebottle away in one of these bags.
I sold quite a lot of these on a fair I was on, they seem to be very popular.

I ordered a signature tag from a company in Sweden a year ago, and I do not know where my head was when I ordered them in  black PINK?!!!? Well, pink is cute and sweet, but is not a good match to quite a lot of colors. I used them though on this bottelbag and I though they actually came out quite good.

Jeg så først vinflaskeholderen i denne fasongen på et julemarked for en del år tilbake, så har de dukket opp i mangfold i form av tovete holdere, så fikk jeg se en vinflaskeholder på et syforum, og da ble jeg inspirert til å lage min egen. Veien er heldigvis ikke lang fra min sykrok til vinstativene i kjelleren, og med målerbånd og notatblokk fikk jeg notert at vinflasker faktisk varierer i både tykkelse og høyde, så det gjaldt å legge seg på et cm mål som favnet det meste og dermed ble denne vinflaskeholderen født. Nå pønsker jeg på å utvikle denne ideen, og jeg klarer det, så kommer nyheten først på denne siden!



De er fôret med svart bomulls stoff og den rosa "dingsen" som du ser står ut er min signatur-lapp. Jeg bestillte disse fra minanamnband for et år siden og jeg aner ikke hvor i hule heiteste hodet var hen når jeg bestillte svarte ROSA, men nå sitter jeg altså her med en bunke rosa lapper jeg prøver å få brukt opp mens jeg venter på en ny bestilling på andre farger.

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!