03 December 2010

Angel, wine-bottle bags and some candy


I am now ut to date with transferring all the stuff from the other blog to this one, so from now on everything will be posted here, being paper or fabric.


This bust with wings are for hanging your jewelery on, or just for fun. It is from a Tilda book I got the pattern and inspiration. I struggled so much with this, it seemed not to end up as I wanted it to and I managed to sew the wings on the wrong way three times.  I quess that the first one always is the worst and that it will be easier from now on.


I also finished some more wine-bottle bags and here is a peek at the candy I made and sold. They where very popular so I have to make some more if my family is going to get some too.


Dette Tilda smykkeholderen strevde jeg ekstremt med. Jeg trodde jeg valgte det letteste mønsteret, og jeg gjordet vel også det, bare det at det absolutt ikke var dagen å sy på når man for tredje gangen spretter av vingene fordi man har sydd dem på feil vei...
Den er forholdsvis lett så her henger man ikke hele gullsmedbutikken, men kanskje det du tar av deg før du går til sengs. Eller så kan den jo bare være til pynt. Jeg skal nok lage noen flere av disse, må bare ut å sage noen stativer først så de har noe å stå på.


Her er også noen flere ferdig sydde vinflaskeholdere og en liten kikk på dropsene jeg lagde og solgte så mange av. Jeg får vel lage en ladning til tror jeg.
Image and video hosting by TinyPic

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!