10 November 2010


It's have been a while since I last posted something new here. I have been away to visit my friend in Denmark, and spend a great week with her there. We didn't do much other than talk, but we are really good at that! Now I'm back in Norway and it seems that the days are flying past like crazy. Outside it's snowing, reminding me that Christmas is right around the corner and I have a ton of projects I want to finish by that time. I have started sewing again, a hobby that I did for many years until I got my first child and did not have time for it anymore. Now I feel that it's time to clean the dust off my sewing machine again and I have allready spent several hours on it, creating different projects.

But I did at least manage to make one card! So here it is. I have used feathers, flowers and roses from Wild Orchid Crafts and Prima. Image is from Itkupilli.

Lenge siden sist nå. Jeg har vært en uke i Danmark for å besøke en gammel veninne. Vi gjorde ikke stort annet enn å snakke mens vi var der, men Gud som vi kan snakke! Det ble mange sene kvelder! Tilbake i Norge innser jeg at det snart er jul og jeg har tusen prosjekter som skulle være ferdig innen den tid. Dagene bare flyr av sted og jeg blir en smule frustrert og stressa. Jeg har også tatt frem symaskinen igjen etter at den har ligget brakk i ti år.  Jeg har en flott Husquarna broderingsmaskin og nå følte jeg virkelig for å begynnne å bruke den igjen. Så tiden har gått med til å sy diverse prosjekter og jeg stor koser meg!


Men.. jeg har i alle fall klart å lage et kort siden sist, så jeg legger det ut her. Har brukt hvite fjær, blomster fra Wild Orchid crafts og Prima, bilde fra Itkupilli.

Image and video hosting by TinyPic

6 comments:

  1. It's beautiful card. It's so romantic :)

    ReplyDelete
  2. Veldig lekre de siste kortene du har laget, Tonje !
    Håper det går bra med deg :-)

    ReplyDelete
  3. åh,,, denne var utrolig smuk

    ReplyDelete
  4. Virkelig flotte kort du lager!
    Kikket innom sybloggen din også, det var søte hjerter og flotte brødposer du har sydd.

    Ha en fin helg!
    Klem T

    ReplyDelete
  5. For et nydelig kort! Vakkert motiv og avstemte farger.
    Takk for titten!
    ♥ Marianne

    ReplyDelete
  6. Ohhh Tonje thats gorgeous, so feminine and beautiful.Hope you are well my friend
    hugs June xxxx

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!