19 October 2010

Trying out a Marianne Design die


I got some dies in the mail the other day and just had to try one of them. This is from Marianne Design. Its horribly difficult to get the paper off the dies when its cut, I teared some before this one came out more or less sucsessfully. But it is so beautiful that I'll just have to cope with the difficulties.
The image is from Itkupilli and the flowers are from Wild Orchid crafts and Prima. I am going to give this card to a remarkable woman who give so much of her time so that others can have a good time.
Wishing you all a fanatstic week!

Jeg fikk noen dies i posten forleden og måtte jo bare forsøke å lage noe med den ene. Diesen er fra Marianne Design og selv om det er noe HERK å få papiret ut av diesen etter at den er kuttet så er den jo så skjønn at jeg må jo bare ha den, så får det heller gå vekk noen meter papir i forsøkene. 
Bildet er fra Itkupilli. Blomstene fra Wild Orchid craft og Prima. Kortet er laget spesiellt til en fantastisk kvinne som generøst gir av sin tid og sine evner for at vi andre skal ha en fin tid.
Jeg avslutter her med å ønske deg en fantastisk flott uke!
Image and video hosting by TinyPic

11 comments:

  1. For en nydelig die; skjønner både at du strevde og at du ikke ga deg på det, Tonje ! Kjempeflott kort, med skjønt motiv.
    Håper det går bra med deg :-)

    ReplyDelete
  2. Nydelig kort! Jeg har den diesen jeg også. Den er nydelig!
    Klem Hanne

    ReplyDelete
  3. nyyyydelig kort, lækre detaljer.

    ReplyDelete
  4. Super sødt Tonje - er vild med de farver du har brugt - meget elegant!

    ReplyDelete
  5. Nydelig kort. Diesen ser bare helt nydelig ut :-)
    ha en fin uke

    ReplyDelete
  6. gorgeous :) beautiful blog x

    ReplyDelete
  7. Nydelig julekort! Vakkert motiv og så fine blomster!
    Go klem

    ReplyDelete
  8. Nydelig kort! Diesen var flott.

    ReplyDelete
  9. Wonderful...like allways :-)

    ReplyDelete
  10. Nydelig kort og kjempelekker die! Er veldig nysjerrig på hvor jeg kan få tak i en sånn en...?

    ReplyDelete
  11. Nydelig kort du har laget!
    Hilsen Fredrikke :O)

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!