04 October 2010

Shopping i Sarpsborg

Letraset paper, a die from Cuttelbug, lots of flowers and two sheets of stamps and some small clearstamps.


I'm so happy. I found this great store in the town of Sarpsborg, called Scrappiness. They have such a great amount of stamps and punches, and dies, flowers, and metal stuff there. I feel that it was a shop not only for scrappers, but perhaps even more for us  cardmakers. I bought some really great stuff there!

Jeg er så glad. Selv om regnet øser ned, så var vi ute å shoppa i dag og fant en butikk i Sarpsborg som heter Scrappiness. Var en herlig butikk med mye fokus på oss kortlagere. Og DET liker jeg!! Var utrolig mange flotte stempler der, for ikke å snakke om alle punchene og diesene (de nyeste) fra Cuttlebug og Spellbinders! Og fiiiine blomster. Og masse metalstæsj. I will return!
Image and video hosting by TinyPic

2 comments:

  1. hi Tonje, what great things you bought!! I am curious what you are going to make out of it.
    I really like the heart shape stamps and also that little bird on that curl... beautiful.
    hugs, jolanda

    ReplyDelete
  2. Så masse flott du fikk kjøpt deg og de stemplene fra stempelglede er så nydelige,for jeg har de samme selv og er helt klart mine farvoritt stempler.Tusen takk for at du delte shoppingen med oss,for det var artig å se.

    Klem Fra Eva Helen

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!