12 October 2010

New card

It's time for a new card, and since the Halloween card I made last night mysteriously disapeared, I had to post this one today. Its made with Cuttlebugs distressing folder (love it!) and a Spellbinder die. The text is "If you leave a green branch in you heart, birds will come to you and sing" and that is from Stempelglede. I have to go an look for the halloween card again... where can it have gone?? Spooky.....

Tid for et nytt kort fra min snuppelinske verden. Halloween kortet jeg lagde i går kveld har forsvunnet helt og holdent. Mystisk... Dette kortet er derimot laget med cuttlebug folder og Spellbinder die. Teksten er fra Stempelglede og er bare så vakker, så vakker.
Blomstene er fra Prima. Jeg får vel gå å lete etter det forsvunne kortet...mystisk... Sikkert en av gjenferdene som herjer rundt her som har tatt det...

Image and video hosting by TinyPic

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Å, så deilig at det ikke bare er meg... Ønsker meg en synsk en i julegave, som kan fortelle meg hvor alt jeg legger på lure steder, er blitt av ! (Kan du skjønne at det skal være nødvendig med så mange lure steder ?!?)
    Dette kortet er nydelig, Tonje, flott tekst, og lekkert papiret du har under teksten også.

    ReplyDelete
  3. Nydelig kort -og tekst:) -Flotte blomster ranker!
    Go spøkelsesjakt:)
    Klem T

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!