26 September 2010

If life gives you lemons, start scrapping!




 Denne er liftet fra  Tove. Hun er en racer på digisscrapping, vanlig scrapping, kortlaging. Ja, hun er faktisk litt av en tusenkunstner, så det er vel verdt å besøke henne!!

This one is liftet from Tove, she is incredible talented at most things including digiscrapping, paperscrapping, cardmaking, cakedecorations etc. Please visit her!


Some time since I last posted something here.  Things have been tough lately. A test came back positive for cancer and it felt like the sky fell down on my head.
Allthough I have great plans on surviving this too, I got the urge to start scrapping. I have only paper scrapped about five pages in my entire life, so I thought I might start digiscrapping instead. That is something I can do even when I am in bed since I have all the digital stuff and pics on my laptop. I can even do it while I'm watching tv!!

My intention is to make something out of the 100 000 digital pictures I have and make my daughters an album each. So here is the start.... my very, very first digiscrap pages.

Det er en stund siden sist. Jeg fikk himmelen i hodet i forgårs da en test kom tilbake positiv for kreft. Nå har jeg ikke noen planer om å dø av dette, men fikk et voldsomt infall at jeg skulle begynne å digiscrappe. Målet er å få scrappet et album til hver av jentene mine. Stakkars yngstemann har jo ikke et eneste album av seg selv *dårlig samvittighet*.
Så her kommer mine aller, aller første forsøk på digiscrapping.

Image and video hosting by TinyPic

6 comments:

  1. Først og fremst *stor klem*......

    Digiscrapping syns jeg du skal fortsette med for dette her ble helt nydelig....

    ReplyDelete
  2. Dette var leitt å høre, Tonje, jeg ønsker deg lykke til i kampen mot kreften; den må du vinne !!

    LO'ene dine er rett og slett nydelige; enkle, rene og flotte !

    ReplyDelete
  3. Uff, det må være utrolig tøff beskjed å få! Ønsker deg all mulig lykke framover og håper du blir frisk igjen. Scrapping kan kanskje hjelpe deg til å få litt pause fra tunge tanker?? Og jentene blir sikkert veldig glad for et album som er laget av deg.

    ReplyDelete
  4. Wow!

    Du er jo kjempeflink med digital scrapbooking!!

    >>Daniel August

    ReplyDelete
  5. Digitalscrapping må du helt klart fortsette med - kjempefine LO'er du har laget.
    En tøff beskjed du har fått, ikke rart at du opplever å få himmelen i hodet da. Lykke til i kampen mot kreften.

    ReplyDelete
  6. Huff da Tonje, sender deg en stor klem og ønsker deg lykke til i kampen mot kreften!!!

    Kjempe herlige LOer - kan tenke meg jentene dine setter stor pris på å få hvert sitt album :) Digger at du skriver endel på LOene - det setter så personlig preg på de :)

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!