08 September 2010

Hello y'all!

It's been a while, hasn't it? I have been buisy with my daugher. She had whooping cough and was quite sick for a while. But she got under treatmeant very fast so she is fine now and enjoying what is for her the first days for school in 3rd grade.

I made this christmascard-book yesterday. It is a project for Minnehjørnet, my local cardmaking and scrapbook store. I am a designer for them.

I made this book with Tim Holtz bracket die. I just LOVE those! I covered the cardstock with decor paper from Minnehjørnet and distressed it with Vintage Photo distress ink. The text is from Snuppeline Design. The bird and brach stamps is from Inkadinkado (the best rubberstamp designs in the world!!)
The motifs are all from Minnehjørnet as well, except for the picture which is an old photo of my darling two girls. We still have som months to go before we will take this years chrismas photos. This one though, is from several years back.

This christmascard-book is meant to write a letter in, so I made it with more writing space than usual.
I hope that it inspired you and I will be jumping with joy if you left a message!!



Denne julekort-boken er laget som et prosjekt for Minnehjørnet. Jeg har brukt Bracket diesen fra Tim Holtz. Jeg la Minnehjørnets papir på pappen og distresset alle sidene med Distress vintage photo. Teksten er fra Snuppeline Design, juleplaten. Fuglen og grenen er fra Inkadinkado, verdens aller beste stempeldesign!
Alle motivene bortsett fra det av mine to håpefulle små, er fra Minnehjørnets nye motivark. Løp og kjøp!!

Det er meningen at denne boken kan inneholde litt mere enn "god jul og godt nyttår" og det er satt av masse skriveplass.
Håper den var til inspirasjon og at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. Det gleder faktisk mer enn du aner!


10 comments:

  1. Fantastisk imponerende, Tonje ! Jeg blir alltid så imponert av sånne som deg, som lager så store prosjekter, og du har pyntet sidene så utrolig flott også :-)
    Nydelig bok !

    ReplyDelete
  2. Her var det mye fint til glede og inspirasjon, blir nok ikke siste gangen jeg ser innom. Det juleheftet er jo aldeles nydelig og for en strålende ide. Det må jo være tingen til gamle foreldre som har alt, men elsker bilder av barn og barnebarn. :-))
    Varm høstklem fra Toten

    ReplyDelete
  3. Nydelig julebrevbok! Så mye som kan gjøres ut av et slikt prosjekt. Morsomt at du var en tur innom bloggen min. Vi sees vel kanskje på Skitreffet, huk i så fall tak i meg, jeg er utrolig sløv på å kjenne igjen folk!

    ReplyDelete
  4. Så nydelig! Som alt annet du lager! Jeg blir imponert! Jeg har en liten oppmersomhet til deg i blogggen min, fordi jeg syns du fortjener det, men ikke føl at du er nødt til å ta den videre! :)

    ReplyDelete
  5. Oh this is just BEAUTIFUL! I love the sparkles!

    ReplyDelete
  6. What a lovely book! You have done well!
    Hugs,
    Cardarian

    ReplyDelete
  7. Elisabeth9/9/10 22:54

    ååååå den var fiiiin. Fikk lyst til å lage sånn. klem!

    ReplyDelete
  8. Elisabeth9/9/10 22:54

    ååååå den var fiiiin. Fikk lyst til å lage sånn. klem!

    ReplyDelete
  9. Kjempeflott bok.
    Flotte stempler.

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!