15 September 2010

Fish atc


We finally found out what all my coughing was about: Whooping cough. Probably caught it from my youngest who had it over a week ago. So I spend most of my days coughing, finding not so much energy to other things, but I managed to both tidy my entire craftroom today, and make this atc for Crazy Amigo Challenge.

Vi fant jo til slutt ut hvorfor jeg hostet innvollene min ut. Har fått kikhoste. Vissnok arvet det fra min yngste datter som fikk det for noen uker siden. Så jeg tilbringer mestparten av tiden med å hoste men fant i dag energi nok til å rydde rommet og lage denne atc'en for Crazy Amigo Challenge.

8 comments:

  1. Hehehe fiske atc, nå har jeg sett det også! Men vet du den var überKUL!! Skikkelig stilig!

    Er du i karantene? Huffda, hørtes ikke bra ut vennen!

    Klem til deg da!

    ReplyDelete
  2. Oh wow, this is beautiful, I love your fishes:)! And you make beautiful things, I will take a look very soon to explore your blog! Thanks for following me, I will certainly back on your blog very soon!!

    ReplyDelete
  3. brilliant! love the fishes and the red/white stripe is fantastic!

    ReplyDelete
  4. Gorgoeus, love the fish

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!