17 September 2010

Cute Card Thursday


For Cute Card Thursday's challenge this week I made a butterfly, or is it a weird bird? Or two weird flying creatures? It's up to you to interpret that....
I have had a little overdose of cute flowers, cute ribbons, cute images, so here is my cute! (It will not last for long, I'll soon be back to the cute-cute , just not today!)

For Cute Card Thursday's utfordring denne uken valgte jeg å lage en sommerfugl. Eller er det en rar fugl, eller to rare flyvende objekter? Det er opp til deg å finne ut hva dette er...
(Jeg har fått en liten overdose av alt det søte. Søte stempler, søte blonder, søte blomster. Så er er mitt søte kort. Den snuppelinske søte måten å gjøre det på. Men det varer ikke lenge. Jeg er nok snart tilbake til det andre søte igjen. Bare ikke i dag!)

3 comments:

  1. You have wonderfull imagination :) It's a baeutiful card :)

    ReplyDelete
  2. fabulous card, many thanks for joining in the CCT challenge, hugs Debx

    ReplyDelete
  3. Lovely collage - will have to give it a go myself someday

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!