13 September 2010

Atc

I can't seem to settle down today. I've begun three different projects and they all ended up in the wastebasket. It might have to do with the fact that I'm coughing so much it feels like my internal organs are going to jump out any minute. I'm drinking cough medicine and water but it seems to be a really stubborn virus tickling my throat every ten seconds or so. The great thing is that I have totally lost my appetite, so hopefully I'll loose some pounds. And I will get some REALLY  gook abdominal muscles out of this. ;-)
So I ended up doing something very small: An atc. The images are from Itkupilli of course and the stamped background is from Hero Arts.

Finner liksom ikke roen i dag. Påbegynte tre forskjellige prosjekter og alle havnet i søppelkassen. Har nok med at jeg hoster så innvollene snart kommer ut. Jeg drikker hostesaft og vann men det er ingenting som  hjelper. I og med at apetitten har gått fløyten så håper jeg i det minste at jeg kan miste noen kilo ut av dette. Og jeg får i alle fall utrolig sterke magemuskler av denne hostingen!!

Men jeg fikk i alle fall til en liten atc i dag med motiver fra Itkupilli. Bakgrunnen er fra Hero Arts.




4 comments:

  1. big smile, excellent ATC well done.EE

    ReplyDelete
  2. A gorgeous vintage ATC, love your style. Poor you with the bad cough , hope you feel better soon. Bet your just being hard on yourself with the crafting. janex

    ReplyDelete
  3. Tjena. Jätte fint kort!!!
    Är det fler än jag som är förkyld ;) Ja, det verkar vara en "jävla" virus, för den släpper aldrig.
    Hoppas det känns bättre för dej i dag :)
    Kry på dej.
    Kram, Britt-Inger

    ReplyDelete
  4. Oh how lovely! What a stunning piece of work!
    Linds
    ps thanks for your lovely comment :-)

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!