14 August 2010

Summer shopping.

Embossing stencil. I though this was so incredible sweet. Also perfect for paste I would think?
Three more stencils. I like what you can do with this. It remains to see if I manage to make something of them.
I have quite a big amount of Mangnolia and Hänglar och Stänglar stamps but wanted to buy more stamps to use together with the ones I have from before. Here are trees, fences, signposts etc.

I found some lovely pink and eggshell colored paper.

Clearbags for atc's, some corners, two stamps and a whole lot of stickers

Double do's dies



Punches. Much more easy to use than dies. And quicker. So some shapes I found  easier to have ready to use nearby, as I use them quite a lot.
 Ribbons, hearshape pearls, metal, scissors etc. I don't know what went on in my head when i bought the lace. It was incredible sheap and I only bought 2 metres. Why not 20??
 
Dies of all sorts!



We have had the most wonderful seven weeks of holidays and now we are finally home again. We spent some wonderful weeks on some greek islands, in our summerhouse and in Denmark and Sweden. 

MDH surprised me big time as we arrived on the boat from Norway to Denmark. He had ordered the de lux suite and we enjoyed sitting in the big chairs drinking champagne and eating chocolate looking out over the sea. In Denmark I found a great shop to get dies and stencils from, (They had incredible amount of fabrics there as well, so I have to return to get some more fabrics for my quilting!!) We also managed to squeeze a stop in Borås, Sweden, at the Magnolia store. Here is some of my shopping;


Vi har hatt syv deilige ferieuker. Vi har vært på de greske øyer. Fire av dem. Og vi har vært på hytta på Torsnes. Vi har vært i Danmark og shoppet big time og besøkt en god veninne, og vi klarte jaggu å få tatt en stopp i Borås i Sverige også, så jeg fikk brukt opp siste rest av pengene mine på Magnoliastempler.
Stein overrasket stort med å ha bestillt luksus suiten på båten fra Oslo, så vi koste oss enormt med å sitte i stresslessen å se utover havet mens champagne og sjokolade gled ned på høykant. Bare badet var like stor som en vanlig lugar!

Over ser du resultatet av noe av sommerens shopping. Jeg må bare si at jeg aldri noensinne har kjøpt så mye på salg som jeg gjorde i sommer i Danmark. Det var priser som var helt latterlige lave. Tunikaer jeg kjøper for tusenlappen her hjemme betalte jeg hundre kroner for der nede  (nøyaktig samme!!!) Italienske skinn støvletter til et par hundrelapper, vinterfrakk til hundre kroner osv. Det lønner seg nok å ta shopping i Danmark heretter....

6 comments:

  1. Seriøs og deilig sjåpping :) Herlig! Ikke noe misunnelig akkurat nå :))) Klem fra meg!

    ReplyDelete
  2. Ooo!...ahh!...O! How fun and exciting! Can't wait to see what you create!

    ReplyDelete
  3. Shopping er gøy..
    Iallefall når du gjør sånne gode kjøp. Og så masse nytt til scrapperommet da..... ALLTID gøy med noe nytt der.
    Jeg har oppdaget ebay, og har handlet ALT FOR MYE der i sommer, men det er jo MYE billigere enn hjemme så da så...
    Ha en super lørdag.
    Klem fra Kaia

    ReplyDelete
  4. Steike! Det kaller jeg knallbra sjååååååpingggg.......

    ReplyDelete
  5. Her var det mye fint;) Å gleder meg til å se det i bruk regner med at det kommer noen fine kunstverk.
    Har vært i Usa i sommer ble endel med hjem, men var litt skuffet over utvalget. Håper det år bra med deg.
    Masse fine kort du har laget. Ha en fin dag
    Klem Hege

    ReplyDelete
  6. Hei Snuppeline :-)
    Godt å se at jeg ikke er aleine om å være shoppegal!!! Må ha,bare må ha....
    Hvor i Danmark var dere? Jeg har aldri vært på hobby-shopping i Danmark og tenker vi tar en liten tur dit nå som vi snart har ferie og skal vende nesa sørover :-)
    Jeg likte veldig godt dine innkjøp av dies...Hvilket merke er det?

    Go bedring til Maia og ha ei kreativ helg :-)

    -Helle-

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!