31 August 2010

Christmasthings

It's still some days, weeks and months until Christmas, but as a designer you have to think ahead. This is a little giftbox with some christmas tea in it and a door hanging. The flower is cut from a die from Bosscut.
The stamp on the card is made by Evy and colored with promarkers.


Selv om det er noen dager, uker og måneder igjen til jul er det likevel på tide å tenke jul hvis man jobber som designer. Her er noen ting jeg har laget til Minnehjørnet. En julegaveboks med julete oppi og et dørskilt til å henge på dørhåndtaket. Kortet er med stemper fra Evy og er fargelagt med Promarkers.

13 comments:

  1. Look great!!!
    Love the red flowers. how did you did it???
    hugs
    Orli

    ReplyDelete
  2. Nydelig.
    Blomstene var kjempefine..
    Klem fra Kaia

    ReplyDelete
  3. Helt nydelig og blomstene var kjempefine.
    Ønsker deg en fin tirsdag.
    Klem fra Mio

    ReplyDelete
  4. Nydelig julesett du har laget! Utrolig søt nissejente, hun har jeg ikke sett før.
    Blomstene over var også skikkelig flotte. Tiden mot jul går temelig fort ettersom vi snur kalenderen til september syntes jeg ;-) Er rart så disse dagene bare flyr avgårde.
    Ha en fin kveld!
    Klem Guro

    ReplyDelete
  5. Nyyydelige!!!!Og den juleblomsten er bare sååå lekker.Har hatt lyst på den lenge ,men er i tvil om Bosscut dies går i min revolution ?Og hvor man eventuelt få kjøpt den?
    Veldig kjekt å være tidlig ute til jul,så jeg tenker snart jeg må begyne selv.

    Klem Fra Eva Helen

    ReplyDelete
  6. Plutselig er det jul:)) Hærlig nissejente-kort og -flotte gavepose og dørskilt:))
    Klem T

    ReplyDelete
  7. Kjempeflott boks med jule-te og dørhenger!! - godt å se at det er flere enn meg som er i "julelagingsmodus" ;-)
    Julestjerna er så fin og dekorativ, bruker den masse. By Evy nissejenta er kjempesøt, flott med tekst bak motivet. Gleder meg til å se mere. Ha en fin dag. ;-)

    ReplyDelete
  8. Heisann =) Fannt deg inne via Hobby blogging på facebook. Tror ikke jeg har vært innom deg før. Så masse flott du lager da.

    klem

    ReplyDelete
  9. Så masse flott du lager

    ReplyDelete
  10. Fantastisk flotte prosjekt, Snuppeline :-) Viktig å begynne i god tid før jul... En ting jeg dessverre aldri klarer :-)

    Håper du har det bra, forresten :-)

    Klem Connie

    ReplyDelete
  11. Nydelig julesett du har laget!!

    ReplyDelete
  12. Hallå.
    Oj oj så mycke vackert du skapat sen mitt sommaruppehåll från bloggandet :) Så vackra alster...
    Hoppas du får en bra dag.
    Kram, Britt-Inger

    ReplyDelete
  13. Beautiful things! I love the flowers!

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!