06 May 2010

A quick card - Et kjapt kort

A quick card before I'm off to see "doctor pain" or rather "doctor no pain". Hopefully he can inject me with some hope and better days.
A quick card from me today. The sentiment says it all, so I just decorated with two butterflies from Itkupilli and some  glitterglue and a ribbon and halfpearls. The sentiment says; "I am so happy you are here. You help me understand how beautiful the word is!"
The sentiment is from Stempelglede.

Et kjapt kort herifra før jeg går til Dr. Smerte. Eller rettere sagt Dr. Ikke-no-smerte. Forhåpentligvis kan han injisere meg med litt håp og smertefrie dager, eller timer. Så kortet i dag ble et kjappiskort. Jeg synes teksten var så vakker og ville at det skulle være hovedmomentet på kortet. Det er fra Stempelglede. Sommerfuglene er fra Itkupilli og så er det litt glitterlim rundt kanten og noen halvperler. Arket er fra Nille faktis, så fikk jeg brukt det også..

6 comments:

  1. Så stilige sommerfugler! Enkelt kort er bra...må ha noen slike skuffen:) Det er kjempefint Tonje!
    Håper du blir bra etter et besøk hos Dr.smerte...:)

    klem fra Angella

    ReplyDelete
  2. Stilig kort. Takker for hyggelig kommentar på bloggen min. Synes du lager masse flott:) Klem fra Arnhild

    ReplyDelete
  3. What a lovely card and verse... hope you are feeling better very soon.
    Love Diane x

    ReplyDelete
  4. Lovely card with sentiment, looks good on the nestie. Hope the doctor was able to help you out.
    Donna xx

    ReplyDelete
  5. its soooo wonderfull!! looks great!!

    ReplyDelete
  6. Tack för att du skrev på min blogg och va´roligt att du också har två katter. Det vore kul att få se dina katter, finns det bilder på dem någonstans? I dag har katterna fått fredagsmys (burkmat) och nu ligger den lata Kalle och sover...
    Min mamma tycker att du gör välldigt snygga alster! Ha en skön helg!

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!