10 May 2010

Monday morning

Sometimes I wake up and I feel that a big truck drove over me while I was sleeping. This is one of this days. I had the weirdest dream too: I dreamed that Norways hope in the Eurovision Song Contest; Didrik Sollie Tangen was on Oprah! Oprah had the entire World Choire there too and Didrik did not know this, but as he was singing they joined in the song and it was just the most awesome sound and I got goosebumps all over.
Now I don't even know if it is somehing that is called the World Choire, but in my dream it was a ginormous choire of women and men that really could sing.
I am not hooked on Oprah OR Didrik Sollie Tangen, so I don't know what they where doing in my dream. Is is a promenition that he will acutally will win? That would be cool.

Here is a  box I made on my last class. I'm giving it away to my sister, but she never looks in my blog so it's safe to show it here.


Noen ganger våkner jeg opp og føler at en semitrailer har kjørt over meg i løpet av natten og i dag er det en slik dag. Det verste er at jeg drømte om Didrik Sollie Tangen og Oprah i natt. Jeg har ikke peiling på hva de gjorde i min drøm da jeg er ikke videre opphengt  i noen av dem. Men altså... Didrik var på besøk hos Oprah og hun hadde leid inn hele World Choire. De sang med Didrik og det var bare helt fantatisk flott å høre på og jeg fikk gåsehud over hele kroppen.
Så jeg poster en video av Didrik, han er jo både pen og kan synge så det kan være en inspirasjon for en gammel dame på en våt og regn(hagl)full dag. Go Didrik!

Smykkeskrinet har jeg laget på det siste kurset jeg holdt. Den skal gis bort til en søster, men fordi hun aldri er i bloggen min så kan jeg poste den her uten fare for å bli avslørt.
Ha en fantastisk flott dag!!


14 comments:

  1. Wow! I love it! The roses and the butterfly are sooooo pretty! What a beautiful project!

    ReplyDelete
  2. Hi Tonje

    How beautiful is this....gorgeous!!

    xxmarijke

    ReplyDelete
  3. This is soooooo beautiful .Love the roses. I'm sure your sister will love it .
    Marilyn

    ReplyDelete
  4. Its wonderful, I love the roses and the butterfly! So beautiful!

    ReplyDelete
  5. Definitely a weird dream! I woke this morning feeling as though a truck had driven over me too - but that's because I did too much gardening yesterday and my poor legs ache!

    I love your beautiful box, it's such a lovely shape and the colours are fabulous. Love those flowers too

    ReplyDelete
  6. Nyyyyydelig boks. Heldig er søstra di. :):)

    Klem, Trine :)

    ReplyDelete
  7. wow Tonje... what a lovely gift for your sister! She surely will be happy to get it.
    What a strange dream you had hihihi. hugs, jolanda

    ReplyDelete
  8. Oh wow,schon wieder eine so wunderschöne Box.
    Deine Art der Gestalltung gefällt mir wahnsinnig gut.
    Ich bin wieder total begeister.

    LG Manu! ;-)

    ReplyDelete
  9. O wow vilken fin ask till din syster.

    ReplyDelete
  10. Beautiful box Tonje :) Your English is impeccable.
    Anne x

    ReplyDelete
  11. Nydelig eske...
    Og kul drøm.
    Klem fra Kaia

    ReplyDelete
  12. Wow, nice song! If only dream would come true ;)
    Greets- Bea

    ReplyDelete
  13. Beautiful I love the roses.

    Hugs Wenda

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!