30 April 2010

What is the thing about toilet scents? - Toalett lukt mysterie




What is the thing about toilet scents? Why on earth would anybody want a scent like strawberries, pineapple, apple, orange or watermelon in their toilet? Come on.. that is FOOD!  Do you get the picture?  You don't eat in your toilet so lets keep food out of there. At least fresh smelling ones. I don't really get the point of giving people  fruitsalad-scents to put in their toilet. Whats next? BBQ smell in a can? Sunday steak with russelsprouts?

Ok. Know it. I'm weird. Really weird. But now and then I get this really big urge to question things around me.
This is by the way an envelope card. It looks like two envope cards, but thats wrong. You see.. I thought that something was "wrong" about the two angels, so I switched it to a green girl and added a butterfly and some other pearls. Not that it looks better noe. But I have just given up...

The roses are from Wild Orchid crafts.
Have a really nice weekend!


Hva i all verden er det med toalett sprayer? Hvorfor tilbys vi toalettspray, toalettblokk, toalettlukter med vannmelon, sitron, eple og jordbær lukt? Det er jo mat for søren! Skjønner du! Mat har ikke noe å gjøre på en do. I alle fall ikke ikke-fordøyd mat.
Hva blir det neste? Grill matlukt på One Touch? Eller søndagsstek med rosenkållukt?

Ok, jeg vet jeg er merkelig. Veldig merkelig. Jeg får skylde på at jeg var i en bilulykke for noen uker siden. Har liksom ikke blitt normal etter det. Men av og til så kommer det bare sånne veldig rare spørsmål inn i hodet mitt.
Dette er forøvrig et konvoluttkort.Det ser bare ut som det er to. Men jeg synes det var noe "gæærnt" med det første, så jeg reiv bort to engler og satt en grønn jente der i stedet og noen perler. Ikke at det ser riktigere ut nå. Men nå har jeg gitt opp....
Rosene er fra Wild Orchid craft.
  Ha en flott helg.


14 comments:

  1. Nydelig kort, Tonje! Og bare fortsett med de "rare" tankene dine du, det er alltid en fornøyelse å lese det du skriver! Noen gang tenkt på å bli forfatter? Jeg kjøper boken med en gang!
    Ha en God Helg!

    ReplyDelete
  2. Det var noen utrolig lekre og delikate kort. Nydelige motiv og herlige duse farger. Lekkert pyntet med blomster.

    Ønsker deg ei fin helg :)

    Klem

    ReplyDelete
  3. Rare tanker ??? For meg høres det helt normalt ut. Har levd en stund med middagslukt på do, og syns ikke det var noe å trakte etter. Var noe underlig med ventilasjonen her slik at kjøkkenvifta og avtrekket på do gikk i samme kanal. Heldigvis ble det ikke dolukt på kjøkkenet, men det var ikke så godt med baconlukt på do heller... Men nå er det fiksa... heldigvis. Du lager sååååå mye lekkert og dette kortet var intet unntak. Ser ikke helt hva som kunne vært annerledes. Imponert over hvor flink du er til å dandere blomstene. Det syns jeg er vanskelig....

    ReplyDelete
  4. WOW so awesome and very romatinc with all the beautiful details.
    Hugs Anja

    ReplyDelete
  5. Kjempeflott konvolutt! Nydelig motiv og nydelige roser -nesten så jeg kan lukte de..:)) he he
    Ha en fin helg!
    Klem T

    ReplyDelete
  6. Oh wow this is so very beautiful!
    Stunning creation!
    hugs
    kim x

    ReplyDelete
  7. Jeg syns igrunnen begge kortene ble flotte, enten du syns det var rart med to engler, eller ei ! For øvrig enig med deg ang toalettlukt; bær er vel greitt å ha på kjøkkenet og kanskje stuen, men badet ? Hm...

    ReplyDelete
  8. You always crack me up Tonje. I agree, the toilet is not the place for food scents. LOL. Well, It think that both of these sweet little images look fantastic on the card. They really do. You are way to hard on yourself. have a fab weekend lovely xo Jackie

    ReplyDelete
  9. T H A T is, what i cal beautiful!!! and your profile pic... smile...

    ReplyDelete
  10. Wow.... helt otroligt snyggt kort!

    ReplyDelete
  11. too too funny...and I agree! Beautiful cards!

    ReplyDelete
  12. Jeg synes "begge" kortene ser helt fantastiske ut, jeg! Rett og slett nydelig! Likte veldig godt de myke fargene og alle detaljene.
    Klem.

    ReplyDelete
  13. This is so beautiful, wonderful work!!

    (p.s. Thank you for you kind comment on my blog) :)

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!