09 April 2010

A new punch- Ny punch og ledig plass på kurs



I dopped by  Minnehjøret today to plan my two classes next week and noticed that they had got the new shape-a-lace multi punch. I just had to try it out, and they where just as great as I imagined so I came home with the "lace" and "rose" punch. Allthough I felt half dead (my neck is still hopelessly horrible after the car accident) I just had to throw together a card using the rose punch. For those of you that aren't familiar with the punch I can tell you that it is a punch that punches corners, straight lines, ovals, sircles and squares. All in one punch !

Picture: Gudrun Loenecken for Minnehjøret
Frame: Multipunch
Butterfly form Itkupilli
Roses from Wild Orchid craft

Jeg dro innom Minnehjøret i dag for å gjøre istand til de to kursene jeg skal ha neste uke og så at de hadde fått  noen nye puncher fra Shape-a-lace multi punch. Jeg måtte jo teste dem ut og de var like bra som jeg hadde trodd så jeg ankom heimen med både "lace" og "rose" punchen. Selv om jeg følte meg halvdød  da jeg kom hjem grunnet smerter fra bilulykken jeg var i, så måtte jeg slå isammen et kort da jeg kom hjem for å teste dem ut!
Det er forøvrig noen få ledige plasser igjen på "Frittstående fuglehus og finurlig flott brettekort" - kurset mitt den 14. April kl. 18.00. Påmelding på Minnehjørnet.



7 comments:

  1. NICE CARD TONJE
    HUGS AKKINA

    ReplyDelete
  2. Such a lovely card again... Wish I couldt come to your classes :-)

    ReplyDelete
  3. For et nydelig kort og så flott at skriver hva slags punch du har brukt. Det ble bare lekkert (",)
    Hilsen fra Karin

    ReplyDelete
  4. Tusen takk for koselig kommentar hos meg. :) Du verden så mye variert og lekkert du lager. Her var det virkelig mye flott å studere. Legger meg til som følger så jeg får være med videre.

    Ønsker deg ei riktig god helg!

    ReplyDelete
  5. Lovely card Tonje. I have just read your post about your visits to the hospital...this is a bad time for you and I hope you both are well very soon. I too was in a car accident last year in the Czech Republic and broke two ribs, it takes time to get back to normal. I hope you recover soon and that they find out what is wrong with your daughter, it is very worrying when you don't know. My best wishes to you.

    Carol x

    ReplyDelete
  6. Ohhh she is gorgeous, beautiful work on the frame too
    hugs June xxxx

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!