27 April 2010

Find all the screws - Finn skruene


Screws har nothing to do with Scetchy colors challenge this week. But it has to do with the mind, or rather MY mind. I have not found all the screws, some are evidently missing somewhere up there. The other day as I was blogging about  I saw a challenge for green and gold and decided to make something of it. But then I forgot where I saw it, so I have used half a day searching and searching for where that challenge was so I could participate in it. And that half day was full og sunshine and warmth and I should have been spending it outdoors instead of using it inside while swearing and sweating, desperately in search og the right challengeblog. And.. are you aware of HOW many challenge blogs there are in the blogworld?!?! There are many!!!

But at last, now I have found it. The sun is no longer shining, it looks like rain so I can spend the rest of the day inside just as well. Well... life is tough for a cardmaker at times... lol
The little angel and butterfly is from Itkupilli and the swirl, which in my mind is "THE perfect Swirl" is from Kaisercraft. The roses are from Wild Orchid craft. The border punch is from Martha Stewart and the old book page is from a fleamarked (Did you follow that last link? Did you? haha!!)

Det mangler en skrue, eller to et eller annet sted der oppe. For i går mens jeg blogget rundt fant jeg en utfordring som jeg likte. Den gikk på grønn og gull og jeg så med en gang for meg hvilken motiv jeg skulle bruke. Men... i dag da jeg skulle legge ut kortet oppdaget jeg til min fortvilelse at jeg ikke ante hvor jeg hadde funnet utfordringen. Jeg har brukt en halv dag på å lete og lete mens svetten silte, solen skinte og fuglene sang der ute.  Er du klare over HVOR mange utfordringsblogger det finnes på nettet eller???Jeg fant det til slutt, og utfordringen kom fra Sketchy Colors, så her er kortet mitt i gull og grønt.

Nå er solen borte, det har skyet til og jeg kan vel like godt tilbringe resten av dagen inne likevel. Ja, livet for en kortlager kan være tøff til tider... lol

Motivet er fra Itkupilli, swirlen som er stemplet er fra  Kaisercraft (er forøvrig i min verden "Den Perfekte Swirl") og sommerfuglen er selvfølgelig også fra Itkupilli! Rosene er fra Wild Orchid Craft. Bladene er fra en gammel borddekorasjon-dingsboms som er kjøpt på Nille for en del år siden. Bordpunchen er fra Martha i farta  eller Martha Stewart som damen heter, og boksiden er fra et loppemarked. (Fulgte du den siste linken eller? hihi!!)

18 comments:

  1. I loooove this card...gorgeous!!

    ReplyDelete
  2. Very "light" and airy card

    ReplyDelete
  3. Ha Ha I thought only I did that! There are so many challenges, but great fun. The card you created is very beautiful x

    ReplyDelete
  4. Nydelig kort og motiv :)
    Hilde

    ReplyDelete
  5. Ha, Ha...
    Noen ganger er det sånn, det går trill rundt.....
    Kortet ble kjempeflott, nydelig oppsett, og bildet var kjempeflott..
    Klem fra Kaia

    ReplyDelete
  6. You crack me up.. I always seem to miss the deadlines for challenges! I'm totally in love with this card Tonje. I adore the vintage feel. It really is stunning. Hugs xo Jackie

    ReplyDelete
  7. Vakkert kort i nydelig duse vintage farger.

    Klem Fra Eva Helen

    ReplyDelete
  8. At you remarkable works. Very much it was pleasant to me)))))

    ReplyDelete
  9. what a lovely card! Very cute image and I love the colors :)
    Nice to see you as my latest follower, I'm going to follow you to cause you have a very nice blog! hugs jolanda

    ReplyDelete
  10. Hi Tonje!!

    Your card is really beautiful!!! Well, all your art is... I was "surfing" your blog and found out many interesting ideas!!! ;) Thanks for becoming a follower of my blog and for your nice comments. :)
    Hugs
    Rosana (Brasil)

    ReplyDelete
  11. Kjempekoselig kort! Nydelige farger og motivet var sjønt:)
    -Bra det ikke er bare meg som "blingser" litt på utfordringene i blant he he
    Takk for koselig kommenter hos meg:)
    Legger meg som følger av bloggen din -masse fint her inne!
    Klem T

    ReplyDelete
  12. Virkelgi lekkert kort. Så nydelige farger. Bildet var så vakkert, og det var detaljene også.

    Tusen takk for kommentarer hos meg.:)

    Klem, Trine :)

    ReplyDelete
  13. Really beautiful...I love the card!!!

    ReplyDelete
  14. Nydelig kort, Tonje!
    Ikke alltid like lett å huske hvor man ser ting, du er ikke alene om det!

    ReplyDelete
  15. Kortet er helt nydelig! Hehe, utrolig hva vi kan ofre for et kort. De som ikke kjenner til denne verden , ville vel tro at vi var litt smågale. Og det er vi da ikke....???

    Ønsker deg i alle fall lykke til med utfordringa:)

    Klem,
    Hanne

    ReplyDelete
  16. Gorgeous card,
    so lovley and so wonderful!
    Hugs Trudy

    ReplyDelete
  17. Nydelig bidrag!
    Takk for at du deltar hos SC denne uken - lykke til!
    Klem :)

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!