15 March 2010

To nye kurs er satt opp! New classes

Grunnet fullsatte kurs og lange ventelister har jeg nå satt opp to nye kurs. Disse kursene er populære så har du lyst å være med må du skynde deg å melde deg på!

Frittstående fuglehus og finurlig flott brettekort!
14 .April kl. 18.00 - 21.00
Forhåpentligvis er våren like om hjørnet når dette kurset starter, og hva er mer naturlig enn å lage et lite fuglehus? Vi bretter og pynter et lite fuglehus som kan fylles opp med gode ønsker og gis bort, eller henges opp i vinduet til pynt. Når fuglehuset er ferdig pyntet i vakker vintage stil kaster vi oss over prosjekt nummer2 som er et finurlig brettekort med plass til penger, gavekort eller noen tags. Vi tar oss tid til å pynte og dekorere dette kortet også. Kurskompendium med maler og gode tips følger med i kurspakken. 350,-
Påmelding til kontakt@minnehjornet.no
tlf.64 88 94 50

Gave-"esker"
 5. Mai kl. 18.00-21.00
Dette er et nytt kurs hvor vi lager to gave-"esker" hvorav ingen av dem er tradisjonelle esker, men derimot et smykkeskrin og en kjempelekker liten sak laget av en overlay, og ennå litt hemmelig! Begge er beregnet til å gi bort med en liten oppmerksomhet inni og de er pyntet i søt vintage-stil. Disse er mer forseggjorte og kompliserte enn hva jeg lærer bort på de tradisjonelle pose/veske kurset. Kurskompendium med tips, maler og triks følger med. 350,-
Påmelding til kontakt@minnehjornet.no
tlf.64 88 94 50

Since this notice is for my norwegian readers I will not translate information about my two new classes.

1 comment:

  1. Tak for din søde kommentar på min blog ;)
    Jeg har lige kigget din blog lidt igennem, og hold da op hvor er der mange utroligt smukke kreationer, fotos o.s.v. Wow!
    Jeg har straks føjet dig til min bloglines :D
    Ha´ en rigtig dejlig dag ;)

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!