12 March 2010

Birdhouse - Fuglehus

I made a new birdhouse out of a my own design. It can be opened on the bottom allowing you to put something inside the birdhouse, or you can just hang it in the window to remind you that spring is around the corner, allthough it seems like it's going to take a while considering all the snow that has to melt before it happens. This is also the design you will get in my "birdhouse and cool foldingcard" class.

Jeg har laget et nytt fuglehus av eget design denne gangen. Den kan åpnes i bunnen, noe som gjør at du kan fylle fuglehuset med en godbit eller  rett og slett bare bruke det til å henge i vinduet som en påminnelse om at det går mot vår selv om det nok kommer til å ta en stund, snemengden tatt i betraktning! Dette er det fuglehuset vi skal jobbe med i det førstmommende kurset jeg skal ha på Minnehjørnet. Kurset er fullt og det er lang venteliste, så jeg kommer en av de første dagene til å sette opp en ny kursdato. Jeg kan avsløre at på brettekortet skal vi jobbe med de splitter nye designer arkene som Gudrun Loenecken har laget for Minnehjørnet. Gled deg, for det gjør jeg!

6 comments:

  1. Åh, dette var jo bare helt nydelig da! Nå fikk jeg jammen lyst til å lage et par stykker og henge opp i vinduet!
    Klem

    ReplyDelete
  2. Super super super fint fuglehus med lækre detaljer.

    ReplyDelete
  3. Dette var utrolig flott Tonje!

    ReplyDelete
  4. I like your birdhouse Tonje, you've used beautiful colors.
    Hugs Carin

    ReplyDelete
  5. Fantastisk og meget elegant Tonje! Meget kreativt design.........

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!