11 February 2010

Valentine and mothers day gift

Valentine and mothers day are comming up on the same day this year here in Norway and I ought to find something to give my dear and my mother. Inspired by the magazine Magnolia ink  I made/copied this little papercup that holds some chocolate.
I used Martha Stewart doily lace punch around the edges. The tag with the word "kjærlighet" (which means "love") is made from a nestabilities dies. The text is from my own design.

Vi er jo heldige å få både morsdag og Valentinsdagen på samme søndag denne uken, så jeg har vridd og vrengt hjernen i et forsøk på å lage noe. Jeg ble veldig inspirert av magasinet Magnolia Ink's valentingegave og har laget /kopiert denne papirkoppen med sjokolade i. Jeg elsker å mikse rødt og rosa, synes det er kule farger som "nesten " ikke går an.
Kanten er laget med Martha Stewarts doily lace punch, merkelappen er laget med nestabilites dies og teksten er fra Snuppeline Design.




11 comments:

  1. Åh denne var kjempelekker Tonje:)!!
    Nydelige sammensatte farger og delikat pyntet:) fikk egentlig veldig lyst på sjokolade også...♥
    Forresten takk for igår, kjempekoselig :)

    Ha en fin kveld!
    Klem fra Heidi

    ReplyDelete
  2. Very adorable! So love this and the colors you used!

    ReplyDelete
  3. mums en lækker morsdags gave

    ReplyDelete
  4. Den der er SÅ LEKKER!!! Takk for sist! Kjempetriveldig å treffes! Du er vel godt i gang med pakkinga :o) Ønsker dere en riktig god tur, og så håper jeg vi ses snart! Klem

    ReplyDelete
  5. Den var kjempe søt :)

    ReplyDelete
  6. så utrolig nydelig den var. :D Tusen takk for utrolig masse inspirasjon. :D

    klem fra Karianne

    ReplyDelete
  7. Så søt morsdagsgave du har laget.

    jeg har noe til deg i bloggen min

    Klem Fra Eva Helen

    ReplyDelete
  8. I really like this idea..it's simply enough for anyone to have a go at.. but you've made it look so elegant.
    ***** 5 stars from me!

    ReplyDelete
  9. Som alltid er det bare vakkert det du laTa en titt i bloggen min, ligger en award til deg der =)

    ReplyDelete
  10. Beautiful work my friend
    hugs June xxxxx

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!