06 February 2010

My card is on the Making Memories Slice Gallery!

There is NOT much going on in this blog right now, I am quite buizy with a project, and you will understand in a while, but until then it is something I have to keep a sercret.
But... I can tell you that my card is displayed on Making Memories Slice gallery and you can, if you want, vote on it every day until the end of this month. Just scroll down and you will see the same card as above displayed there. Wishing you all a great winter weekend!

Det er IKKE spesiellt mye som skjer i bloggen min akkurat nå. Jeg har vært svært opptatt med et prosjekt og du vil skjønne om en stund hva det gjelder, men inntill da sier jeg ikke mer.
Men... du kan se dette kortet på Making Memories sitt  Slice galleri og du kan stemme på det hver dag i hele Februar hvis du synes det fortjener en stemme. Bare scroll ned så vil du finne kortet mitt.

Ønsker alle en flott og vakker vinterhelg!

3 comments:

  1. Så spennene :-)
    Måtte innom å stemme på kortet ditt:-)
    Skjer ikke så mye på min blogg heller,men det kommer etter vært nå fremover.

    ReplyDelete
  2. this is soooooooooo gorgeous

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!