08 January 2010

Vintage



I tried to admit this card to a special site, but I have not heard anything from them, so I'll take the chance as to show it to you instead.
The picture is private and is a picture of my mother and my grandmother. I am thrilled because as we where going through some old boxes in the attic the other day, I found yet another beautiful picture, this time of my fiancés mother as young. I can not wait as to make something of it!

This time I have given The Slice a go. The tag, corners and leaves are all from The Slice digital card collection. I just love my little pink Slice, it takes just seconds to cut out what you want in any size you want (within limits).

Jeg forsøkte å legge ut dette kortet på en spesiell side, men har ikke hørt et ord fra dem så da tar jeg sjansen på å vise det her istedet. Bildet er av min mor og mormor. Jeg er foresten kjempeglad fordi jeg fant ytterligere et fantastisk flott bilde her om dagen mens jeg rotet i noen gamle kasser på loftet. Denne gangen av min sambos mamma som ung. Gleder meg til å lage noe av det.

Denne gangen har jeg latt The Slice få gjennomgå. Hjørnene, tag'en og  bladene er alle fra The Slice digitale kort. Jeg digger min lille rosa Slice, det tar bare noen få sekunder å kutte ut disse. Den står alltid klar ved siden av meg og det er bare å sette den oppå det arket jeg skal bruke og så er det gjort. En gøyal liten sak!

13 comments:

  1. Dette var et nydelig kort med et flott bilde. Fikk lyst til å grave fram gamle bilder jeg også..... Inspirerende

    ReplyDelete
  2. Moro når man finner slike gamle flotte familiebilder! Du har laget et nydelig kort Tonje!

    Klem Hanne

    ReplyDelete
  3. Nydelig kort - og den lille slice'n din var virkelig fasinerende - og så herlig ROSA. Hvor har du kjøpt den? Har de den på Minnehjørnet?

    ReplyDelete
  4. Kjempe nydelig vintagekort du har laget.Kjempe flott bilde av moren og mormoren din:-)

    Go helg.

    Klem Fra Eva Helen

    ReplyDelete
  5. oh wow this is soooooooo beautiful I love the vintage style

    ReplyDelete
  6. Det var et kjempenydelig kort!

    ReplyDelete
  7. wow så lækkert laout, flot med den mørke baggrund

    ReplyDelete
  8. Det var et vakkert kort!!

    ReplyDelete
  9. Lækkert vintage kort - synes det er nogle meget flotte farver du her har brugt - super flot!

    ReplyDelete
  10. I do love this! I hope you hear something soon. Sometimes when we least expect it suprises happen:)
    XXXX
    Becky

    ReplyDelete
  11. Beautiful!

    hugs, moi

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!