11 January 2010

Kurs med meg

Jeg vil desverre ikke holde noen kurs høsten 2010. Jeg har behov for en pause men håper å komme sterkere tilbake til våren igjen.


Her følger en oversikt over de kursene jeg skal ha våren 2010. Påmelding skjer på Minnehjørnet,
Tlf:64 88 94 50 eller kontakt@minnehjornet.no

Alle mine kurs foregår hos Minnehjørnet i Ski. Samtlige kurs er for "øvede". De vil  være for kompliserte for helt nybegynnere. Kursene finnes også på Minnehjørnets kursoversikt .

Frittstående fuglehus og finurlig flott brettekort!
Onsdag 14.03

kl.18.00-21.00
Forhåpentligvis er våren like om hjørnet når dette kurset starter, og hva er mer naturlig enn å lage et lite fuglehus? Vi bretter og pynter et lite fuglehus som kan fylles opp med gode ønsker og gis bort, eller henges opp i vinduet til pynt. Når fuglehuset er ferdig pyntet i vakker vintage stil kaster vi oss over prosjekt nummer2 som er et finurlig brettekort med plass til penger, gavekort eller noen tags. Vi tar oss tid til å pynte og dekorere dette kortet også. Kurskompendium med maler og gode tips følger med i kurspakken. 350,-

Gave-"esker"
Tirsdag 13.04 og 5. Mai
kl. 18.00-21.00
Dette er et nytt kurs hvor vi lager to gave-"esker" hvorav ingen av dem er tradisjonelle esker, men derimot et smykkeskrin og en kjempelekker liten sak laget av en overlay, og ennå litt hemmelig! Begge er beregnet til å gi bort med en liten oppmerksomhet inni og de er pyntet i søt vintage-stil. Disse er mer forseggjorte og kompliserte enn hva jeg lærer bort på de tradisjonelle pose/veske kurset. Kurskompendium med tips, maler og triks følger med. 350,-




Frittstående fuglehus og finurlig flott brettekort!

14. April
kl. 18.00 - 21.00

Forhåpentligvis er våren like om hjørnet når dette kurset starter, og hva er mer naturlig enn å lage et lite fuglehus? Vi bretter og pynter et lite fuglehus som kan fylles opp med gode ønsker og gis bort, eller henges opp i vinduet til pynt. Når fuglehuset er ferdig pyntet i vakker vintage stil kaster vi oss over prosjekt nummer2 som er et finurlig brettekort med plass til penger, gavekort eller noen tags. Vi tar oss tid til å pynte og dekorere dette kortet også. Kurskompendium med maler og gode tips følger med i kurspakken. 350,-
Påmelding til kontakt@minnehjornet.no
tlf.64 88 94 50

Fargesprakende alkoholblekk-kurs!
Tirsdag 27.04

kl.18.00-21.00
Dette er et grunnleggende kurs hvor vi jobber oss igjennom et utall måter å leke med alkoholblekk på. Vi jobber på glossy ark, acetat og glass. Det har kommet mange nye farger med alkoholblekk så nå kan vi både lage de sarteste romantiske bakgrunner og bakgrunner med skikkelig "trøkk" i. Alkoholblekk-bakgrunner gir deg mulighet til å lage kjappe OG lekre kort på kort tid. Kurskompendium med tips og triks følger med. 350,-


Veske-og posekurs
Onsdag 19.05 Avlyst pga. sykdom

kl.18.00-21.00
Vi setter opp dette populære veske- og posekurset en gang til etter oppfordring! Vi lager et utall vesker og poser, så her gjelder det å ha tunga rett i munnen og følge med! Alle sammen er enkle, men smarte og morsomme å gi bort, enten alene eller som et "kort" sammen med en gave. Noen kan også brukes som bordkort. Kurskompendium følger med. 350,-

I quess that this is not so interesting for english speaken readers since it is a list of the classes I am teaching this spring. That is the reason I am not translating it.

10 comments:

  1. To bad. I would like to visit one of you classes, but it's to far.
    Good luck!

    hugs, moi

    ReplyDelete
  2. but its always nice to see another language and try to understand waht you wrote down hahaha,the box is wonderfull

    ReplyDelete
  3. OOooh,dat is echt mooi

    gr marieke

    ReplyDelete
  4. WOW! Så lekre esker du har laget! Skulle gjerne vært på et kurs, men det blir litt langt :p

    ReplyDelete
  5. love your creaties by by tanja

    ReplyDelete
  6. Tonje this is a fabulous piece so beautifully designed. You are an inspiration my friend
    hugs June xxx

    ReplyDelete
  7. Hei, hei!
    Så nydelige esker! Det kurset kunne friste! Har jo vært på det flotte kurset ditt med bakgrunner før;)

    ReplyDelete
  8. Jeg hadde meldt meg på kurs hos deg med en gang om du ikke hadde holdt til så langt unna!!
    Så da får jeg gjøre det jeg kan isteden; nemlig kose meg i bloggen din og se på alt det flotte du har laget:-))
    Legger meg til som følger hos deg for hit må jeg jo tilbake igjen og kikke.
    Ha en flott dag Tonje!

    Klem,
    Astrid

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!