04 January 2010

My new toy! - Nytt lekttøy!

Wishing you all the best for 2010! May it be filled with joy, peace, love and happiness!

I must have been a really good girl last year because Santa gave me so many great things! This is one of the "toys" I got: The Slice!



And...it was pink as well! With the Slice I got three designcards which allows me to speed up the cutting, make shadows and mirror the images.
I have had so great fun with it during the holyday, and because it is so easy to use, so fast and so small, it is perfect for me and my cardmaking. I love it!

Jeg ønsker deg en riktig flott nytt år! Må 2010 bli fyllt med lykke, glede, fred og kjærlighet!

Jeg må ha vært en riktig så snill pike forrige år i og med at julenissen hadde med seg så utrolig mange flotte gaver til meg i år. Og her er en av de fineste; The Slice!

The Slice er en digital kuttemaskin fra Making Memories. Det er så liten at den får plass i håndflaten og dermed også får den plass på et ekstremt rotete skrivebord uten at man må rydde først. Den kan speilvende skrift og lage skygger, er temmelig kjapp og veldig søt!
Jeg fikk også tre designkort til denne, så jeg har kost meg utrolig denne romjulen med dette vidunderet!

8 comments:

  1. Anonymous4/1/10 17:02

    This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. Gratulerer med nytt leketøy, alltid like moro det! Har aldri vært borte i denne jeg, men nå ble jeg nysgjerrig. Den var jo så utrolig søt og liten!
    Yvonne :)

    ReplyDelete
  3. You were NICE!!! I can't wait to see your projects made with the SLICE!

    ReplyDelete
  4. Enjoy it dear!!!
    Have a good year all the best
    love Orli

    ReplyDelete
  5. Gratulerer med nytt leketøy, Tonje!! Og så et rooosa et :-) Herlig!
    Håper du kommer til å ha masse gøy med det :-)

    Ang spm ditt - jeg har brukt sheerbånd med perler krem fra Kort & Godt (varenr 105199), men jeg har klippet langs båndet og frigjort perlene. Disse perlene her er ganske små, men jeg har sett tilsvarende bånd i større utgave i butikker med sytilbehør el. liknende.

    Klem, Beata

    ReplyDelete
  6. HEi.
    Papirloftet har også sånn perlebånd, men det er litt større perler på det.
    Klem fra Kaia

    ReplyDelete
  7. Gratulerer med ny leketøy.Så da var nissen kjempe snill!Jeg har sett en sån men ,men vet heller ikke helt hvordan den er,men liten å søt er den ivertfall.

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!