03 December 2009

Fast and easy toolbox - kjapp og enkel "verktøykasse"


Jeg ble inspirert da jeg så Diana Gibbs hadde laget en lignende gaveeske/verktøykasse (eller hva man skal kalle dette) Hun hadde brukt en Sissix die, men det har ikke jeg så jeg tegnet meg en mal i stedet. Vår egen Anita har også laget en meget vakker boks i samme design!




Hvis du lager to stykker og setter de mot hverandre så kan du lage deg din egen verktøykasse som du kan fylle med alt ditt hjerte behager. Det blir da en slags midtstolpe/håndtak med rom på begge sider.Jeg har valgt å kutte ut med en Spellbinder dies en oval som blir et slags håndtak, men her er det jo fritt frem til å gjøre hva du vil.

Jeg har brukt dobbeltsidig tape for å lime herligheten sammen og kledd den med julearkene til By Evy for Minnehjørnet og litt blonder og snøkrystaller.

I saw ta box/toolbox or what you would like to name it at Diane Gibbs blog a while ago. She made it out of a Sizzix die, but since I don't have that I had to make my own version of it. It looks something like the template on the left hand side. I made two similar and glued them togheter and glued a piece of blue paper around the boxes. It is a very easy design. I cut the ovals out of a Spellbinderdie. If you look at Anitas blog , you will see she has made a beautiful version of this as well.



There is room on both sides to put a small present, chocolate etc. in.








8 comments:

  1. What a great card!

    I love it.

    Greets Ida

    ReplyDelete
  2. Sååå smart... Hel läcker!!!! Måste prova.
    Kram.

    ReplyDelete
  3. Så flott denne boksen er! Nydelige blåfarger!

    Klem Hanne

    ReplyDelete
  4. Wonderful design and lovely treat box.

    ReplyDelete
  5. Really lovely tool box Tonje.
    I love the colour you have used.
    Hugs Marion

    ReplyDelete
  6. Hi Tonje, this is such a fabulous idea. Beautifully made and a wonderful gift for christmas. You just are so talented my friend
    hugs June xxxx

    ReplyDelete
  7. wow hvor er den sød, tak for manualen, det må afprøves

    ReplyDelete
  8. Vilken fantastiskt rolig idé, vad snällt av dig att lägga ut din mall också! Den här måste jag prova. Din väska är helt otrolig, jag kan inte se mig mätt på den! kram.

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!