03 November 2009

The fastest card ever



I have been having the most horrible cardmaking abstinences these last days. My head wants to do a lot of cardmaking and my body is fighting the flu yet again. Being the second one in two months and still being a bit off after the first one, this one has really drained me for every last bit of energy. So this one is the fastest one ever. I just used the image that was laying on my desk from the last card, used the same colors, same roses and managed to finish the whole thing before I fell over totally exhausted! But still though I found it quite sweet if I am allowed to say so, but very simple!

It's fun though, how horribly hung up on cardmaking I can get, and I know I am not the only one out there. Now I'm going to take the rest of the evening off and the goal is to get so well that I can go to dancing on thursday. (I guess this is not the swineflu since I had that in august so I am not restricted to be at home for a week)
By the way, it seems that Norway is hit quite hard with this swineflu. On my kids school 30% of the kids are sick now and it seems that we have a higher mortalityrate with the swineflu than other countries in the world. They are trying to figure out why and people are queing up to get vaccinated and there was a small chaos in my doctors office today.

Dette er vel det kjappeste kortet noen gang fra min hånd. Det er noe med at når man for andre gang på to måneder ligger nede i influensa så orker man ikke stort, mens hodet fortsetter jo å produsere lyster til å lage kort. Så jeg karret meg ned på hobbyrommet, grep tak i det første og beste motivet som lå der og arkene som lå der fra før og simsalabim så var det ferdig! Nå sitter jeg i sengen igjen og kaldsvetter og satser på at jeg er oppegående igjen på torsdag så jeg kan være med på dansingen igjen. Er noe herk dette her, jeg har absolutt IKKE tid til dette her. For det første skulle jeg planlegge kortkurset mitt og for det andre har jeg ikke laget mer enn ETT julekort! Det er litt for lite!

Takk og pris for internet i det minste så jeg slipper å telle sauer!



14 comments:

  1. Hi Tonje!
    Your card is so elegant. Beautiful layout.
    I hope you get better very quickly.
    Here in australia they are getting the swine flu shots too. I got mine yesterday.
    hugs marion

    ReplyDelete
  2. Lekkert kort, Tonje! Kjedelig når hodet vil, men kroppen ikke orker! Håper du er bedre snart!
    God bedring-klem til deg!

    ReplyDelete
  3. Nyydelig kort Tonje, selv om det er laget på null komma svisj :)) God bedring til deg!

    Ses vi på Scraporama kanskje? Håper det :) Klem!

    ReplyDelete
  4. Så nydelig kort Tonje!

    Ønsker deg en god bedring!
    Klem Hanne

    ReplyDelete
  5. Du lager virkelig de nydeligste kort... Og er det noen som mestrer vintage stilen så er det du!! Kortene dine har en nydlekig harmoni både i farger og pynt, som jeg liker utrolig godt!
    Klem.

    ReplyDelete
  6. wooow hvor er det et flot kort, skønne farver og motiv

    ReplyDelete
  7. Så flott kort! Kan du gjøre sånne vakre kort når du er syk, så kommer det heeelt sikkert til å ordne seg med julekortene også!

    Er hjemme selv og er syk, men om det er influensa eller et av de 90 andre virusene man kan velge i for tiden (i følge aftenposten) vites ikke, men det eneste jeg vet er at helgas messe går i vasken for min del Usj!
    God bedring og ha en fin torsdagskveld!

    ReplyDelete
  8. Tonje, so sorry to hear that you are not feeling good my friend. Hope you feel like your normal self very soon.
    Your card is beautiful, like always!!

    ReplyDelete
  9. thank you for your great comment in my blog about my photo album , and I got curious who Tonje is so I visited your blog as well , and my mouth fell open ( as we say in Holland) wowwwww you are so talented you make such gorgeous creations I am going to follow you and place your blog in my favourite blog list, I know what you meen your head wants to do things but your body says no I also had a flue last week and not feeling gooed at all but hey it will pass I can assure you ;0)
    have a nice weekend

    ReplyDelete
  10. lovely is your card hope the flu goose soone a way by by tanja dutch girl

    ReplyDelete
  11. Hi Tonje,
    I am so sorry that you are unwell again. I really hope you feel better soon. I hope that the swine flu starts to slow down in Norway for you all.

    Your card is so very beautiful!
    I love your adorable image and your detail is perfect!
    hugs
    kim x

    ReplyDelete
  12. Thanks a lot for your comment on my blog!
    You created so lovely and beautifull things! Congrats for your Work.

    dunja

    ReplyDelete
  13. Thanks a lot for your comment on my blog!
    You created so lovely and beautifull things! Congrats for your Work.

    dunja

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!