24 October 2009

Something old, something new...

and nothing old or blue...
I realize that my blog is boring and uninteresting when I loose followers. And I totally agree. Nothing much have happened here for ages, due to lack of mojo on the creative side followed by tons of work, cardmaking class and a huge party for my mother who is 70 year young. But hopefully I can bring this blog back to life these last weeks before Christmas and I am starting with posting something old and something new that I used for my cardmakingclass in backgrounds.


Når du begynner  å miste antall "følgere" i bloggen din skjønner du at det ikke er så spennede å følge denne bloggen, og det forstår jeg godt. Det har jo ikke skjedd stort her på lange tider. Men lav energinivå blandet med en syttiårsfeiring har gjort at det rett og slett ikke har gått an å gjøre ting annerledes.
Nå hadde jeg et bakgrunnskurs for Minnehjørnet og i den forbindelse ble det laget en del kort som jeg gjengir her, mest for mine kursdeltagere. Her er noe gammelt og noe nytt! Forhåpentligvis blir det økt aktivitete her inne utover og jeg håper det også blir tid til noen bloggrunder for å besøke dere andre også.