24 August 2009

Not for TMTA - A cupcake fairy


I had originally made this ATC for TMTA reading only the description in their blog asking us to make something about the sweet aspects of life. After making my cupkake-fairy symbolizing my love for sweet cakes I realized that the theme in TMTA is actually Chocolate! That would teach me to read the whole thing next time before I run to my room to make something for a challenge.
Well, anyway this is my little sweet cupcake fairy.
The image and text are from Lisas Altered Art.


Jeg hadde egentlig ment å lage denne atc'en for TMTA. Jeg leste aldri overskriften, jeg bare leste at vi skulle lage noe med den søte siden av livet.. Så jeg løp ned til mitt rom for å lage denne mens jeg ennå var oppegående. Det var først etterpå jeg skjønte at temaet denne uken var sjokolade ! Vel, det gir meg vel en lærepenge om å lese alt i en utfordring før jeg kaster meg uti den.
Her er min lille muffins-fe.

1 comment:

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!