20 August 2009

Fairy and swineflu - Fe og svineineinfluensa



Here is an atc that is one its way to England for a swap. The image is from Itkupillis marvellous images. Just love her work!

Woke up to the swineflue today. My oldest daughter and my hubby both has what the doctors think is the swinflue. While my hubby is completely bedridden (isnt't that typical of men??) my daughter is sitting up drawing and watching tv, eating and drinking.

They say that Maia and I will probably catch it within hours, but untill now we are free from it. I have put the two sick ones in isolations to prevent both Stein and I to be sick at the same time. Someone has to take care of the kids. I hope it works!

Her er en atc som er på vei til England for en swap. Bildet er fra Itkupillis fantastiske bilder. Jeg elsker de bildene hennes!!

Vi våknet opp til svineinfluensa i dag. Både Gubbelure og eldste datteren min ligger strøken med feber, tjukke halser, hoste, hodepine. Legene mente det måtte være svineinfluensa. De er nå lagt i isolat her hjemme i et fortvilet forsøk å hindre meg å bli sengeliggende og smittet samtidig som Gubbelure ligger nedslått. Både han og jeg går nå på Tamiflu og jeg krysser fingrene for at jeg slipper dette. Jeg har ikke tid til dette. Jeg skal lage kort!

2 comments:

  1. hvor er det et fint kort med dejlige farver og motiv. Ønsker god bedring til de syge

    ReplyDelete
  2. Flott kort Tonje:) God bedring til begge dine, krysser fingrene for at dere andre ikke blir syk.
    Ha en fin kveld.

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!