25 August 2009

Crazy Amigo Challenge - Together


Crazy Amigo Challenge this week is "together". My first though was to make something sweet or romantic. As you can see, I ended up doing the exactly opposite of sweet and romantic. But there is a togetherness in this card too. I am as you can see also getting into the Halloween-making-card-mood. The images is of course from Kirsi at Itkupilli, I adore her images! I do not know where the textstamp I used at the background is from, it is an unmounted stamp. The spiderweb is punched out from a Quickutz revolution die. The corners are also from a Quickutz die.

Crazy Amigo Challenge's utfordring denne uken er "sammen". Jeg tenke umiddelbart på noe søt og romantisk. Som du kan se så endte jeg opp med det helt motsatte. Men det er et fellesskap i dette kortet også. Som du skjønner er dette inspirert av Halloween som snart dukker opp. Bildene er fra Kirsi på Itkupilli, jeg bare elsker hennes mange stiler på collagearkene! Aner desverre ikke hvor tekststemplet jeg brukte på bakgrunnen er fra, det er et umontert stempel. Spindelvevnettet er kuttet ut av en Quickutz revolution die, hjørnene er også fra en Quickutz die.

5 comments:

  1. iiiik!! Dette var jo bare så herlig skummelt!! Kjempestilig Tonje!! Ja, dette må man si er langt fra søtt og romantisk! Hi Hi!
    Likte dette kjempegodt!

    Klemmer fra Kari

    ReplyDelete
  2. Oj, oj, oj... For et utrolig knalltøft kort!
    Det her falt jeg for og det samme med ATC´en i innlegget under.
    Du har virkelig gått helt i den andre ytterkanten nå ja, og jeg digger det *lol*
    Ha en fin dag, Snuppa!
    Klem fra Monika

    ReplyDelete
  3. Stilig!
    Kjempemasse fint du har laget i det siste Tonje!
    Takk for koselig kommentar i bloggen min!
    Hanne

    ReplyDelete
  4. hehe..lenge siden jeg har fått tatt noen bloggrunder nå, og jeg må si jeg ble litt bekymret da jeg så hodeskaller og skjeletter i begge de to siste innleggene dine. Hva skjer liksom:) Får skylde på influensaen ja:)

    Ble litt lettet da jeg så andre motiver lenger ned.

    Skjelettene var utrolig kule altså..jeg likte dem supergodt..men det ble litt uvant i forhold til hva jeg ventet å finne her:)

    God bedring til deg:)

    ReplyDelete
  5. Gorgeous, love it!
    Thanx for playing!

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!