22 August 2009

Atc:This is how I feel


This atc started off being a background for a sweet romantic card, but I did not feel up to making something sweet. I had been out shopping with my youngest daughter, lots of new stamping supplies,but now I felt rather tired. So I stamped a little, used some sandpaper, a page from an old book, added an image and suddenly it was finished. And so was I. My immidiate thought was that "this is just how I feel right now!". A bit torn, worn and old.


Well, to make the story short: I have got the swineflu as well now. Not a big bomb considering both my hubby and my oldest daughter has got it as well. Now Maia is the only one without it and she is just so full of energy, talking nonstop, wanting to do all sorts of things, while we are just half dead just managing to sit upright in a chair.

Denne atc'en begynte sitt liv som en bakgrunn for et kort. Men så var jeg ikke helt fornøyd med det, begynte å stemple på den, gjøre den brunere, stemple mer, brukte sandpapir, en side fra en gammel bok, et bilde fra Itkupilli og plutselig var den ferdig. Min umiddelbare tanke var: "Dette er nøyaktig hvordan jeg føler meg nå!" Brukt, slitt og gammel!


Selv om jeg på dagen hadde vært i fin form kom kvelden altså med feber og halsbettennelse, hodepine og diare og det var vel ingen bombe at jeg har fått den berømte beryktede svineinfluensaen også. Så da er det bare Maia som har unsluppet so far og hun er så full av energi, snakker non-stop, krever alt mulig, vil gjøre absolutt alt som er umulig. For vi tre andre sitter her som slakt og klarer knapt å sitte oppreist i en stol.

2 comments:

  1. Hei Tonje, god bedring med svine influensa!! Jeg elsker disse to nye ATC'ene dine!! Tøffe motiv, må ta meg en tur innom siden hvor du fant de tenker jeg!!

    ReplyDelete
  2. wow sååå flot atc kort

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!