25 August 2009

Artpieces challenge - Birds


Ok, I must admit that the swineflue attack must have done something with my brain because this is the strangest ATC I have made (for a while). It seems that I now and then have an need to go to the other end of the sweet, romantic and vintagy to get sort of a balance in my creativity.

This is for the Art pieces challenge that has to do with birds.

Jepp, jeg innrømmer at dette er den merkeligste atc'en jeg har laget på en god stund. Det er mulig av svineinfluensaen har angrepet hjernens kreativitetssenter eller også er det senvirkningene av åndenes makt som gjør seg gjeldende. Hvem vet, men det ser ut til at jeg av og til har behov for å gå i den absolutte andre enden av det søte, romantiske vintage-stilen.

Denne atc'en er til Artpieces' utfordring om fugler.

3 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. wow hvor kunstfærdig fugle atc kort, super nydeligt

    ReplyDelete
  3. Hehe, jeg liker din morbide fugl! :-D
    Kreativt! :)
    Takk for at du deltar.

    Klem, Lise

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!